CURRENT FAVORITES


Ako to môžete vidieť z nadpisu článku, dnes som si pre vás pripravila moje momentálne obľúbenosti.

1. Sprchové gély - YVES ROCHER
Podľa mňa každý túto kozmetiku už niekde započul, teda aspoň si to myslím. Mňa očarila nielen krásnym balením, ktorý ma každý jeden výrobok, ale aj práve tým, že je to prírodná kozmetika netestovaná na zvieratách. Od tejto značky môžete nájsť široký a hlboký sortiment výrobkov. Od šampónov až po rúže na pery. Túto kozmetiku prevažne nájdete v osobitných predajniach, ktoré sa nachádzajú vo väčších mestách na Slovensku. Medzi mojich obľúbencov patria práve tieto sprcháče, ktoré majú neskutočnú vôňu. Telo je po nich jemné a krásne vonia. Taktiež vám odporúčam aj radu telových mliek, konkrétne vanilkové telové mlieko. Cena týchto sprcháčov sa pohybuje v predajniach okolo 4,50 €.


2. Pleťová textilná maska - BALEA
Ako druhý výrobok som si vybrala túto pleťovú masku značky Balea. Táto maska je limitovaná edícia s názvom Born to be lazy. Najkôr ma zaujal hlavne ten obal, ktorý je neskutočne zlatý, ale aj príjemná vôňa, mne pripominajúca tutti frutti. Masku si nechávam pôsobiť približne 10-12 minút a jej zvyšky vmasírujem do tváre. Pleť je po maske hydratovaná a hladká na dotyk. Ale aj tak z tej vôňe nemôžem, tá je na tom tá najlepšia. Tí, ktorí máte citlivú pleť, tak by som vám ju neoporúčala, pretože môže spôsobiť začervenanie pokožky. Masku nájdete v dm drogérií za cenu 0,99 € čo nie je vôbec až taká vysoká cena oproti maskám od iných značiek.


3. Špirála - CATRICE
Pre mňa jedna z najlepších špirál aké som kedy mala. Práve preto ju už spomínam na blogu  niekoľkokrát. Ale povedzme si to narovinu, každému vyhovuje niečo iné, čiže práve táto špirála vám nemusí byť vhodná tak ako mne. Ja som vyskúšala už niekoľko špirál od rôznych značiek, kde som vyskúšala aj rôzne typy. Ani jedna nebola tá pravá. Až pokým som nenatrafila práve na túto od Catrice. Mihalnice pekne predĺži, jemne zhustí a nerobí hrudky. Nehovorím, že to urobí veľké zázraky ako to môžme vidieť v rôznych reklamách/časopisoch... i keď sami vieme, že sú to umelé mihalnice. Odporúčam ju práve preto, pretože urobí očiam pekný prirodzený vzhľad. Kúpite ju v dm drogérii alebo aj na rôznych internetových stránkach. Cena sa pohybuje okolo 4,39 €.


4. Zošit - PEPCO
Do mojich obľúbencov som vybrala aj takúto maličkosť ako je zošit. Zaujal ma práve potlačou ,, SUMMER ''. Práve preto som si ho vybrala, aby mi leto pripomínal celú jeseň, zimu či jar. Avšak má jednu nevýhodu ... je kockovaný, čo moc nie je niekedy moc vhodné. Ja radšej preferujem linajkový, ale aj tak ho využijem. Ja som ho kúpila v Pepcu za 0,49 €. Neviem či ho ešte nájdete, ale môžte sa ho pokúsiť nájsť.


- Ronnie

Komentáre

Obľúbené príspevky