Summer update

Neverím, že je to to tu konečne. Pre mňa to bolo nedočkavé čakanie od samotného nového roka. Aj keď som si s písaním dala na chvíľu pauzu, chýbalo mi to a práve preto sa sem vraciam. Opäť k svojmu blogu respektívne online denníku, ktorý zachytáva všetky moje momenty zo života. 
Leto už je tu a sama nechápem ako rýchlo to ubehlo. Neviem či to vnímam len ja alebo aj vy ako čas rýchlo letí. Človek si to ani neuvedomuje ako rýchlo celý jeho život ide. Ja študujem na vysokej škole už druhým rokom, v podstate som už ho skončila a začínam tretí a tým pádom aj posledný rok. S týmto rokom sa bude niesť veľa povinností, ktorých sa aj trochu obávam asi ako každý vysokoškolák. Ale myslím si, že sa dá všetko zvládnuť, aj keď niekedy si hovoríme, že to nedáme. Nakoniec sa aj tak všetko podarí a ani sami nevieme ako sme to dokázali. Tak to bolo aj pri týchto mojich dvoch rokoch, vlastne dalo by sa povedať už od posledného ročníka na strednej škole. Už prešlo šesť mesiacov a je pomaly koniec júla. Za ten čas sa udialo niekoľko udalostí a zážitkov, ktoré by som Vám chcela priblížiť v nasledujúcich príspevkoch. Na začiatok som chcela len napísať krátky príspevok, ktorý by Vás informoval o ďalšom vývoji na blogu. 
Niekedy som už mala pocit, že by som už ďalej nepokračovala na blogu avšak si stále pripomínam, že si treba plniť sny. Moja vášeň je toto. Písanie, kde sa snažím aspoň prostredníctvom blogu napísať niečo plnohodnotné, teda aspoň dúfam :D. Aj keď mám v hlave strašne veľa myšlienok, snažím sa ich triediť. Avšak niekedy sa mi to nedarí a preto sa Vám môže zdať, že niekedy skáčem od jednej témy k druhej. Haha. Posnažím sa to napraviť. Už teraz sa teším na dalšie príspevky na tomto blogu.

- Ronnie ♥

Komentáre

Obľúbené príspevky