Two simple DIY

Ahojte. Určite každý z vás to pozná, máte plnú skriňu vecí, ktoré už nenosíte z dôvodov, že sa vám to nepáči alebo, že to už nie je v móde. Možno niektorí z vás aj rozmýšľate, kde dať tie veci. Odložiť ich?
Vyhodiť ich? Ja som tiež bola v takej situácií, ale napadla ma zaujímavá myšlienka. Hneď som si zapla notebook a následne aj Pinterest, kde som našla mnoho inšpirácií z ktorých môžete aj vy čerpať. Preto som si pre Vás pripravila jednoduchý DIY, ktorý podľa mňa zvládne každý. Ja som si vybrala 2 obyčajné tričká, ktoré vôbec nenosím a chcela som niečo s nimi spraviť. Dlhšiu dobu som hľadala crop topy, ale nikde som ich nevedela zohnať. Tak som si aspoň dva urobila, ktoré už vidím nebudú len tak ležať v skrini. Dúfam, že sa Vám tento príspevok bude páčiť.
  • 1 Tričko (čierne) = najskôr som z tohto trička odstrihla rukávy a ako môžete vidieť už na obrázku je z toho tielko. Potom som si nastrihala toto trička od spodku na tenké pásiky. Keď som to celé nastrihala začala som robiť uzlíky na každom pásiku. Najskôr som si zobrala dva pásiky na ktorých som spravila jeden uzlík úplne hore a potom keď už boli všetky, tak som zobrala jeden celý pásik kde bol uzlík do jednej ruky a z toho jednu časť a do druhej ruky som zobrala jednu časť z druhého pásika a spravila trošku nižšie uzlík. Tak som to opakovala, kým neboli všetky. Potom vám tak pekne ostanú visieť tie strapce a môžete ich nechať dlhé alebo ich odstrihnúť. A Hotovo!









  • 2 Tričko (žlté) = Tu som vystrihla z  trička jednoduchý Crop top. Najskôr som odstrihla rukávy a okolo krku. Potom som to zobrala z oboch strán a vytvarovala to podľa jedného tielka, ktoré mám doma. Následne som som to zošila a hotovo! 



-Veronika

Komentáre

Obľúbené príspevky