The long story


Sorry! Po dlhom čase sem píšem a tým sa vám chcem ospravedlniť, že som sem nič nenapísala od nového roku, ale je to tu. Nový rok, nový príspevok. Tak ako som strávila Silvester? Úplne super v kruhu rodiny z poľska, ktorá presne prišla v stredu ráno teda na Silvestra. Zažili sme veľa zábavy. Pár minút pred polnocou sme sa vybrali na námestie. Približne pol hodinku sme strávili na námestí pozeraním sa na krásny ohňostroj. Po príchode sme si všetci pripili na nový rok a tešili sa z neho, že sme ho mohli stráviť spolu. Hodiny rýchlo ubiehali a už bolo zrazu ráno. Rodina tu bola až do soboty poobede. Bolo mi ľúto, že zas odchádzajú, ale čo sa dá robiť. Prídu znova!! Teším sa už teraz i keď stále neviem, že kedy to bude. Alebo na letné prázdniny prídeme my ku nim. Dúfam teda aspoň. Prázdniny ubehli tak rýchlo a už sme sedeli opäť v školských laviciach. Tak a už to tu máme krúžkovanie známok. Budúci týždeň nás čaká polročné vysvedčenie. Potom na konci februára sa koná školský ples na ktorý sa veľmi, veľmi teším. Tak som bola v sobotu v BA nájsť si niečo na ples a čo som tam videla mi vyrazilo dych. Toľko zliav čo som tam videla. Tak som si tam našla úplne prekrásne šaty z ktorých sa neskutočne teším plus k tomu topánky a kabelka. Fotky budú až z plesu pretože je to prekvapenie. Tak to už skrátim, aby ste to tu nemuseli tak toho veľa čítať. Držím palce nech sa vám darí! Aby som nezabudla bola som vo fitku s dievčatami. Poriadne sme zamakali a pokračujeme ďalej!! Nebojte ďalší príspevok bude čoskoro :) 
Happy New Yeaar!!

With love
Veronika 
xoxo









Komentáre

Obľúbené príspevky