MY PERSONAL BAG

Alebo aj povedané moja osobná kabelka. Dnes som sa rozhodla napísať článok, ktorý sa týka aj mňa. Na instragram som pridala túto fotku a ku nej popis, ktorý vysvetlím neskôr na blogu A tak sa stalo. Dnes sa tu troška vyrozprávam ako to všetko vzniklo. Ako je na fotke vidno, tak áno, táto kabelka  je dorobená, diy master, ale nie je to vytvorené pomocou lakov na nechty. Možno si niekto poviete prečo lakom a niektorí zas to poznám. Ale ak poznáte seriál ešte z roku 2013 The Carrie diaries tak presne viete odkiaľ je táto inšpirácia. (Ak sta ho nevideli, bežte sa hneď pozrieť, stojí za to!!) Mladá Carrie Bradshaw si takto zkrášlila kabelku po mamine a spravila si z nej niečo osobné, čo mala stále pri sebe. Po zhliadnutí som mala takú túžbu aj ja. Prehľadávala som skrine, šuflíky, či úložný priestor v posteli či tam náhodou nenájdem starú kabelku, ktorú si môžem prerobiť. Samozrejme som hneď jednu našla a spýtala sa na ňu maminy, veď pre istotu, aby som ju mohla "zničiť". Aj keď kabelka,nemala taký typ aký som hľadala, tak predsa som to skúsila. Povedala som si, už to má nejaké tie roky, tak prečo to nevyužiť a troška ju prerobiť. Ešte samozrejme som to chcela veľmi identické k seriálu, tak som zháňala aj rovnaké farebné odťiene lakov, pretože aj tá kombinácia farieb sa mi páčila. Bola som tým asi posadnutá, dá sa aj tak povedať. Keď som už mala všetko kúpené, išlo sa na vec. Najskôr som sa bála, že to celé pokazím...aj sa tak stalo, nebolo to také ľahké ako v seriáli. Samozrejme celé sa mi to porozlievalo. Dlho som to tam písala a potom aj opravovala odlakovačom, čo nebol najlepší nápad, keďže tá kabelka je z umelej kože. Na druhý deň sa mi tam ešte objavila z odlakovača biele škvrny a myslela som, že je po kabelke. Rozmýšlala som čo s tým a nakoniec som prišla na to, že to skúsim natrieť argánovým olejom, aby sa to aj lesklo, a aby som zakryla tie flaky. Natierala som to asi týždeň. Flaky sa mi podarilo trošku eliminovať a pridal sa tam aj troškaa lesk. Začala som ju nosiť hneď ako som ju dala do poriadku a cítilla som sa s ňou "fancy". Vlastná kableka s mojim menom ako v seriáli. Pre mňa znamenala vtedy tiež niečo jedinečné. Potom ani neviem ako, ale zabudlo sa na ňu. Niekde sa zapatrošila a oprášila som ju až teraz po piatich rokoch. Avšak najskôr som tam mala napísaní moje meno s Céčkom, ale ako išiel čas som si povedala prečo C, keď ja sa píšem s K ako Veronika nie Veronica. Tak opäť nastalo prerábanie, kedy som opäť musela použiť odlakovač a zmeniť to na. Ostali tam opäť flaky tak som opakovala ten istý proces ako pred piatimi rokmi. A zabralo to. Plus som to trošku ešte doplnila farmami. Povedala som si prečo ju nezačnem opäť nosiť. Je to jedinečný kúsok, ktorý nemá každý. Nosiť ju mi bude niečo pripomínať, niečo staré ale zároveň aj nové. K obyčajným jednofarebným outfitom, to bude perfektný kúsok. Stačí to len perfektne skombinovať a bude to top! Aj keď niekedy si myslím, čo si budú ostatný ľudia myslieť, keď ju budem mať na sebe. Snažím sa sebe povedať, no a čo, predsa každý nech nosí čo sa mu páči. Túto myšlienku sa snažím dodržiavať a žiť svoj život naplno a nevzdávať sa svojich snov. 

- Ronnie

Komentáre

Obľúbené príspevky