MAYBELLINE NEW YORK - THE BURGUNDY BAR paleta

Konečne ju mám už aj ja! Niekoľko týždnov som po nej pokukávala avšak v obyčajnej drogérií som ju nevidela. Na stránke notino.sk majú však všetko, by sa dalo povedať. Tam som ju aj našla. Novú paletku od značky Maybelline New York s názvom The Burgundy Bar. (Nová ako nová, ku nám prišla neskôr ako vždy, ale oplatilo sa čakať.)




Najskôr som pokukávala na inú paletku očných tieňov z rady kolekcie Gigi Hadid. Práve tú ale nemali, čo bola aj škoda, pretože vyzera dosť dobre a bola multifunkčná. Okrem očných tieňov sa tam nachádzal bronzer, lícenka či rúže.

Do tejto paletky som sa nakoniec zamilovala, hlavne do tých farieb. Aj keď som moc nebola milovníkovom takýchto odtieňov, od teraz už budem. Jednoducho povedané vínové farby patria od teraz medzi moje najobľúbenejšie. Možno si hovoríte, že tieto farby patria skôr na jeseň než na jar, ale pre mňa môže byť akékoľvek obdobie a nositeľné budú stále. Táto paletka sa nedá prehliadnuť asi nikde. Každý jeden odtieň je prekrásny a pigmentovaný. Ako môžeťe vidieť na obrázku v paletke sa nachádza dvanásť krásnych odtieňov od svetlých farieb po tie tmavé. Mňa veľmi zaujala práve druhá farba v druhej rade z ľava. Krásna pigmentovaná červená farba, ktorá po nanesení na oči dokáže  zdôrazniť aj malinké oči, a tak vyčariť taký tmavší večerný look. V spojitosti so slabo hnedou nad kútik oka, tak opticky predĺži oči. Netreba zabudnúť na rozjasnovací očný tieň. ktorý je za mňa práve prvý odtieň z paletky z ľava. Použiť ho môžeťe do kútikov očí. pod obočie, ale aj ako náhrada za normálny rozjasnovač čiže na nos či nad lícne kosti (teda hneď nad bronzerom). Podľa mňa si tu nájde každy tú svoju farbu. Bežné každodenné nosenie či večerné líčenie pre tútú paletku nie je žiadnym problémom. Netreba zabudnúť aj na štetec, ktorý je súčasťou balenia. Z jednej strany je obyčajná hubka ako ju poznáme a zo strany druhej je rozmazávací štetec, za ktorý som aj úprimne rada. Neviem ako vy, ale ja si pri cestovaní neberiem so sebou veľa štetcoc a som veľmi rada, že práve v tejto paletke je súčasťou balenia štetec. Ak sa pýtate na cenu tak ja som si ju objednávala zo stránky notino.sk za 10,99 €.



Natočila som pre vás aj video, kde som odskúšala zopár odtieňov z tejto paletky. Nájdete ho na mojom youtube kanáli Veronika Struhar alebo na tomto linku: https://www.youtube.com/watch?v=y7nm3e-h7IIVyskúšala som dva looky od jednej youtuberky @jackiewyers, ktorá tiež odskúšavala túto paletku. Na výsledok sa pozrite a posúďte sami, či sa mi to podarilo alebo nie. Pre mňa to bola aj výzva, predsa niesom make-up artista ani žiaden profesionál, ale myslím si, že to mohlo dopadnúť aj horšie. Haha tak sa bežťe teda pozrieť naň.

- Ronnie

Komentáre

Obľúbené príspevky