Summer favourites


Dnes by som Vám chcela povedať viac o týchto úžasných produktoch, ktoré som si zakúpili v mesiaci júl. Sú to produkty, ktoré bežne a najčastejšie používam. Práve preto som sa rozhodla o nich urobiť článok.

1. Púder od L'oreal 
Tento púder ste už mohli vidieť v nejakom mojom článku, ale spomínam ho tu opäť. Je úžasný nie len v krytí ale aj v jemnosti. Nehovoriac o balení 2v1. Má dobrú kryciu schopnosť. Ja mám tmavší odťieň a práve preto tento púder využívam hlavne v lete. Ja ho mám z Poľska, ale nájdete ho aj na Slovensku na notino.sk.


2. Fixačný sprej od Esence
Tento produkt je pre mňa úplná novinka. Jeho použitie je jednoduché, stačí zatriasť a nastriekať na tvár. Po aplikovaní pekne drží makeup i keď nie úplne dlho ako očakávane, ale nejaká výdrž tam je. Ja som ho kúpila v dm drogérií za 3,29 €-


3. Balzam na pery Revo
Tento balzam je neskutočný avšak je tu jedna chybička... Nedá sa kúpiť na Slovenku, čo je neskutočná škoda. Ja ho mám z Ameriky. Avšak prirovnala by som ho k balzamu eos. Je veľmi s ním podobný, ale niektorí hovoria, že práve eos im vysušuje pery. Ja ho používam každý deň a aplikujem si ho vždy pred spaním. Pery mám hydratované celý nasledujúci deň a mimochodom ak niekoho trápia opary ako aj mňa trápili až 2x krát ročne, tak tento balzam mi pomohol. Už 2 roky som nemala opar čo používam tento balzam na pery. Tak ak Vás trápi tiež takýto problém skúste si aplikovať balzam na pery každý deň či už pred spaním alebo ráno. Verím, že niektorým z Vás pomôžem.


4. Paleta očných tieňov Catrice
Táto paletka je neskutočná, či už farbami, ale aj pigmentáciou. Odieňe sú krásne a dobre nanášateľné...hlavne neprášia, čo je dobré. Hneď keď som ju uvidela som si ju musela kúpiť. Ja som mala neskutočné štastie a v dm drogérií som ju našla vo výpredajoch za 1 €. Áno dobre počujete za jedno euro. Ja som tiež bola z toho mimo, že takáto čisto nová paletka stojí len toľko. Nájdete ju aj na notine za 8,35 €.



5. Tekutý rúž Smashbox
Tento produkt je môj najobľúbenejší a najpoužívanejší. Vždy keď idem niekde tento rúž nesmie chýbať. Tento rúž ste už mohli vidieť u rôznych zahraničných youtuberiek. Ja som sa práve od nich dozvedela o tejto úžasnej značke. Musím sa Vám ale priznať nieje to až taká lacná kozmetika. Tento rúž ma vyšiel okolo 20 € čo je dosť. Spravila som si radosť nech aj ja mám už konečne poriadny rúž. A neľutujem to! Má krásny odťieň a je veľmi trvácny, veľmi. Mala som ho celý deň a to som jedla/pila. Je neskutočný len treba dať pozor, pretože rýchlo schne na perách čiže ak náhodou výjdeme z línie pier treba to rýchlo opraviť, pretože potom to ide dole veľmi tažko. Nájdete ho u nás v Douglase v Bratislave a s ním aj celú radu tejto úžasnej kozmetiky.


- Ronnie

Komentáre

Obľúbené príspevky