NYX kozmetika

Ako som vám už spomínala v predchádzajúcom článku, tak dnes vám poviem niečo viac o týchto výrobkoch. Mám ich síce po prvýkrát, ale už teraz viem povedať či sa oplatia alebo nie.


1. Očné tiene
Ja som si kúpila iba jeden z nich do ktorého som sa ihneď zamilovala. Je v odtieni rosegold, čo ja úplne milujem. Ďalšie som dostala a som z nich tiež veľmi rada. Jeden je skôr do oranžova a druhý je fialkový... ten je skôr na také špeciálne príležitosti by som povedala. Ako môžete vidieť na druhom obrázku, tak sú dostatočne pigmentované a na oku držia skvelo. Ja osobne používam ešte bázu, aby to dlhšie vydržalo. Tak už len skúšať rôzne kombinácie a pekne ich zladiť. Za mňa majú obrovské plus.




 2. Makeup 
Za týmto makeupom som aj mierila do novootvoreného butiku. Za ten čas čo som ho vyskúšala som celkom spokojná. Je tekutý a ľahko nanášateľný. Neodporúčam ho tým, ktorý majú veľmi suchú pleť, pretože sa môžu niekomu robiť šupinky, ale ak použijete dobrú bázu pod makeup, ktorá vám vyhovuje tak by to nemal byť problém. Ak máte vy nejaké skúsenosti kľudne sa s nimi so mnou podeľte v komentároch. Koniec koncov som s ním spokojná a uvidíme ako dlho vydrží.


3. Ceruzky na oči
Obidve ceruzky som dostala a bola som z nich milo prekvapená. Ako môžete vidieť na druhom obrázku sú veľmi pigmentované z čoho som bola totálne prekvapená. Môže to by pre niekoho nevýhodou, že sú také hrubšie a ťažšie sa nanášajú. Ja osobne na ne používam štetec pomocou, ktorého si robím jemne vytočenú linku. Sú proste neskutočné a ak budete mať príležitosť tak si ich určite kúpte.


4. Lesk na pery
Tento výrobok som opäť dostala pri novootvorenom butiku a ani som ho nečakala. Ja moc lesky nepoužívam skôr sú to tekuté rúže. Môžem však povedať, že hneď po otvorení ma uchvátila jeho sladká vôňa, ktorá bola neskutočná. Už iba kvôli tej vôni ho používam. Ak radšej preferujete lesky na pery, tak celá rada od značky NYX vrátane tohto je pre vás.


 - Ronnie

Komentáre

Obľúbené príspevky