Otváranie druhého butiku NYX v Eurovei


Túto značku určite už každý z vás niekde započul. Či už niekde na interenete alebo u youtuberiek/blogeriek. Prvý butik na slovensku bol otvorený ešte minulý rok v Bratislave v Auparku. Otvorenie druhého butiku sa konalo počas dvoch dní a to 16. - 17. júna v obchodnom centre Eurovea v Bratislave. Ja som sa zúčastnila práve 17. júna (druhého dňa otvorenia), ktoré už nesprevádzal taký istý program ako v ten prvý deň, ale ľudí si myslím nebolo o nič menej. Prišla som asi pol hodinku skôr aby som chytila dobré miesto v rade. Počas tej polhodinky čo som tam stála tak nás obdarovali rôznymi sladkosťami, či už odznakmi. Keď som prišla na rad presne som vedela čo si kúpim. Bol to makeup, ale keď som videla koľko tam je odtieňov tak som tam strávila dobrých 15 minút. Keď som konečne našla ten správny odtieň, tak som skočila do kútiku s očnými tieňmi pri ktorých som strávila tiež podobnú dobu, Po dlhom rozhodovaní vyhral u mňa jeden kúsok do ktorého som sa ihneď zamilovala. Viac vám o týchto výrobkoch poviem v ďalšom článku už zajtra. Po zaplatení ma čakal darček z čoho som bola veľmi rada. Ešte som nemala šancu vyskúšať výrobky práve od tejto značky. Bola to taká roztomilá taštička v tvare pier a tam sa nachádzalo niekoľko výrobkov. Bola som veľmi prekvapená keď som to uvidela, pretože tam bol jeden očný tieň na ktorý som sa už v ten deň pozerala. Bola som neskutočne nadšená z týchto výrobkov. Viac vám o nich poviem už v ďalšom článku ako som už spomínala. Túto značku nájdete na sociálnych sieťach ako je Facebook a Instagram (čo môžete vidieť na poslednom obrázku).

- Ronnie



Komentáre

Obľúbené príspevky