Nový začiatok

Ako ste si mohli všimnúť tak som si zmenila kompletne celý blog. Či už to bol návrh, farba, ba dokonca i meno. Chcela by som sa ospravedlniť za dlhú neaktivitu na tomto blogu, kvôli škole. Tento polrok bol iný ako ostatné. Bol práve výnimočný tým, že som maturovala. Práve preto som nemyslela na nič iné ako učenie. Zmaturovala som úspešne tak teraz sa môžem naplno venovať tomu čo ma baví. Okrem pozerania seriálov sa samozrejme chcem venovať tomuto blogu. Byť aktívnejšia, písať zaujímavé články a pod. Nechcem aby tento príspevok bol dlhý ale len informatívny a ľahko pochopiteľný.
Už zajtra sa môžete tešiť na nový článok, ktorý mám pre vás prichystaný. Dúfam, že vás to opäť namotivuje otvoriť si môj blog a prečítať si novinky, ktoré vás tu budú čakať.

- Ronnie

Komentáre

Obľúbené príspevky