TOP 5 vecí za rok 2015

Keďže tu máme už nový rok, rok 2016 tak som sa vám rozhodla napísať mojich top 5 vecí za rok 2015, ktoré som zažila. Rok 2015 hneď nezačal zaujímavo, ale po čase prišli nezabudnuteľné chvíle, zážitky či nezvyčajné momenty v mojom živote. A čo bude v roku 2016? To sa nechajte prekvapiť. :)

1. Miss Levice
Môj najväčší zážitok zo všetkých vybraných bol asi tento. Miss Levice, áno zúčastnila som sa ho. Jeden všedný školský deň nám ohlásili, že sa bude konať výber na miss. Samozrejme nikto sa tam nechcel prihlásiť. Na jednej hodine ku nám prišla riaditeľka a povedala nám, že sa hlási iba jedno dievča. Hovorím si prečo to neskúsiť len tak zo strandy. Pobrali sme sa aj so spolužiačkami sa zapísať. Na ďalší deň nás čakal konkurz, nebolo nejako veľkolepé. Len nás odfotili a vypísali sme im tam jeden papier. Povedali nám, že napíšu email v jeden konkrétny deň ktorú zobrali. Nejak som na to aj zabudla a tak som si ho vôbec nepozerala. Iba spolužiačka sa ma v škole pýtala či mne neprišiel pretože jednej už prišiel a tak som si ho pozrela a zrazu email v ktorom mi písali, že ma zobrali. Bola som veľmi, veľmi prekvapená. Potom nasledovalo prvé stretnutie, kde sme si povedali ako to bude prebiehať. Ubehlo niekoľko týždňov počas, ktorých sme chodili cvičiť a každú nedeľu sa učiť choreografiu a chodenie v lodičkách. Tieto mesiace/týždne boli pre mňa najzaujímavejšie, počas ktorých som spoznala veľa nových ľudí, naučila sa chodiť v lodičkách a vyskúšala si rôzne fotenia. Najúžasnejší večer však nastal až 8. mája, teda konkrétne finále miss. I keď nevyhrala bola to pre mňa top vec v roku 2015.
Ak by ste chceli vedieť viac o tomto podujatí nájdete celý obsah článku na blogu!



2. Založenie si kanálu na YouTube
Mojou druhou vecou je založenie si kanálu na Youtube. Už dávno som nad tým rozmýšľala len mi niečo chýbalo. Minulý rok som dostala kameru a hneď do toho pustila. Už som vydala niekoľko videií a budem v tom samozrejme ďalej pokračovať. Tešte sa na rok 2016!!
Prečo som si vlastne založila tento kanál nájdete v mojom staršom článku.

3. Cestovanie po Slovensku
V rámci projektu ,, Po stopách totality'' , o ktorom nám povedala jedna profesorka v škole sa mi umožnilo cestovať po niektorých mestách na Slovensku. O čom bol vlastne tento projekt? Bol o tom získať čo najviac informácií o dejinách nášho mesta v rokoch 1968/69. Tieto informácie sme mali potom spracovať a prezentovať ich na jednom zo seminárov v meste Žilina. Prvý seminár sa konal v Košiciach presne vo februári, kde sme sa len oboznámili s týmto projektom. V Košiciach sme pobudli 3 dni. Kde sa mali prehliadku mesta a rôzne aktivity s týmto spojené. Ďalší seminár bol o niekoľko mesiacov neskôr a to v júni v Žiline, kde sme mali naše spracované informácie prezentovať pred porotou. Bol to neuveriteľný zážitok tam sedieť a prezentovať im. Tiež sme tam strávili 3 dni spoznávaním Žiliny, navštívením mestského divadla a samozrejme nechýbalo ani nakupovanie. Posledný takýto seminár ak to môžem takto nazvať sa konal v Bratislave a to v novembri. Strávili sme tu len dva dni. Bola to vlastne akcia REMEMBER NOVEMBER, kde nám rozprávalo pár ľudí o M. Šimečkovi (On žil v totalitnom režime a vlasne tento projekt je založený s jeho menom). Tento projekt bola zaujímavá skúsenosť asi pre nás všetkých. Veľa nových informácií sme sa dozvedeli o našom meste v období totality.




4. BILLBOARD
V rámci miss som sa ocitla na bilborde, čo som vôbec nečakala. Nieje to nejako výnimočné, ale pre mňa to bolo. Ocitla som sa v našom meste na bilborde, stále tomu nemôžem uveriť. Tu je fotka ako dôkaz. :D


5. Viedeň
Minulý rok som navštívila po prvýkrát Viedeň. Bol to výlet zo školy na ktorý som neváhala a hneď sa prihlásila. Vždy som chcela navštíviť toto prekrásne historické mesto plné pamiatok a mega obchodov. Na pláne sme mali navštíviť OSN a potom už len rozchod na hlavnom námestí. Budova OSN bola veľká a to doslova tým myslím. Potom nám to poukazovali, porozprávali o OSN čo to je, čo sa tu robí a tak. Najviac som sa aj tak už tešila na rozchod. Mali sme ho 2 hodiny, čo bolo pomerne málo na to. že je to Viedeň. Pobehalo som niekoľko známych obchodov a nezaobišla som sa ani bez miestnej kávy v Starbuckse. Dala som si tam karamelové kapučíno, ktoré bolo božíí. Vrelo doporučujem! Potom už nastal odchod domov. Určite Viedeň chcem navštíviť ešte raz. Je to neuveriteľne krásne mesto.



Komentáre

Obľúbené príspevky