Youtube!?!


 Ahojte!

Chcela by som vám predstaviť kúsok z môjho prvého videa na youtube. Najskôr by som vám chcela povedať, prečo som začalo točiť. Už veľmi dlho sledujem rôzne zahraničné youtuberky, ktorých videa či vlogy ma fascinovali. Boli tak výnimočné tou hudbou a spracovaním ako to pekne zapadalo do seba. Veľmi rada som to chcela vyskúšať, ale chýbala mi len poriadna kamera. Tak som si pred pár mesiacmi zriadila fotoaparát Canon eos 600D. Čítala som o ňom, pozerala rôzne recenzie a práve preto som si ho vybrala. V júli sme začali točiť prvé video. Pri prvom ale i druhom outfite ma stále znervózňovala kamera, ale časom som si trošíčku zvykla. Tak ak vy radi pozeráte rôzne youtuberky ako ja a chceli by ste to vyskúšať, tak sa do toho pustite. I keď začiatky nebudú ľahké, ale všetko sa časom zlepší. Ak by ste mali záujem, mohla by som spraviť aj článok o youtuberkach, ktoré sledujem alebo môžem aj natočiť video. Stačí ak mi to napíšete do komentárom, budem veľmi rada. Alebo ak máte nejaké nápady na video, stačí napísať. Už môžme prejsť aj k môjmu prvému videu. Veľa som nad ním rozmýšľala, akú tému si vybrať. Nakoniec som si vybrala 4 obľúbené outfity, ktoré rada nosím. Dúfam, že sa vám toto video bude páčiť a budem rada ak dáte like a odber.


Link na video: https://www.youtube.com/watch?v=VjjlG_37Yj8



 

Komentáre

Obľúbené príspevky