July Favourites ♥


Pripravila som si pre vás článok, v ktorom vám predstavím mojich päť vecí, ktoré som si za obdobie júl kúpila. Vybrala som len pár vecí, ktoré by vás mohli zaujať. Dnes je už 1. august čo znamená, že sa nám blíži další školský rok. Ale nachviľku zabudnime na to a radšej sa venujme ešte letu. Pred nami je ešte celý mesiac, ktorý môžete využiť naplno. Stráviť ho s rodinou, kamarátmi alebo len tak sa sám/a potulovať sa niekde v prírode.
Dúfam, že sa vám tento príspevok bude páčiť.


1. Tričko z Tally Weijlu
Je čiernej farby na ktorom je veľmi pekný vzor ruží a, aj preto ma tak zaujalo. Ak sa vám toto tričko páčilo ešte stále ho nájdete v Tally Weijle a myslím, že teraz je aj v akcií.



2. Šortky z H&M
Tieto šortky som si kúpila tento týždeň v BA v Avione. Našla som ich len náhodne vo výpredaji. Sú veľmi pohodlné a neskutočne sa mi páči tá čipka. Hádam ich ešte niekde nájdete (ja som tam videla okrem týchto ešte jedny) a dala som za ne 5 €. 



3. Tričko z C&A
Toto tričko som kúpila v Nitre v Mlynoch. Hneď ma zaujalo tým nápisom '' Greetings from Malibu''. Strašne sa mi to páčilo a ešte k tomu som ho kúpila v zľave za 2,95 €.



4. Sprcháč z Lidla
Áno je z Lidla tento sprcháč a vonia neuveriteľne krásne, že by ste ho až zjedli. Prvý je s vôňou Indian Fruit a druhý je Coco Bahama. Myslím, že stál okolo 1, 49 €, čo nieje vôbec veľa a tú vôňu si zamilujete.



5. Koláčiky a črepník z Ikei
Ako som už spomínala tak som bola v utorok v BA a tak som sa zastavila aj v Ikei. Kúpila som tam tento úžasný biely črepník, ktorý vyzerá úžasne a stál 1,99 € a samozrejme som neodolala a kúpila si aj niečo pod zub (ale niečo sladké). Tieto koláčiky vyzerajú strašne zlato a sú výborné, mali ich aj v čokoládovej verzií, ale ja som skôr na tú vanilkovú. (0,79 €). Tak teda ak sa niekedy zastavíte v Ikei, tak si môžete kúpiť aj takú maličkosť pod zub, ktorá stojí za to!

Komentáre

Obľúbené príspevky