Miss Levice

Už uplynul týždeň od súťaže miss, ktorej som sa zúčastnila. Presne 17.5.2015 o 18:00 sa to začalo. Približne 2 mesiace sme trénovali či už chôdzu, tanec alebo cvičili. Celý večer sa niesol v príjemnej atmosfére i keď si myslím, že u každej finalistky bol nejaký ten stres. Nie som ani ja výnimkou. Okolo obeda nás začali maľovať a robiť vlasy. Netrvalo to krátko, pretože 8 dievčat namaľovať a aj učesať nie je sranda. Asi okolo len hodinky mňa maľovali. Potom už prišlo na rad skúšanie oblečenia a následne sa už obliecť do prvého vystúpenia. Na finále bolo 5 prehliadok, tanec a rozhovor. Ako som spomínala prvý bol tanec. Tak rýchlo ubehol, že som tomu ani neverila. Tancovali sme od značky Devergo. Ďalšie prehliadky boli od značiek CLASSY - Lenka Filipeje, Ciao  Bella, Slovenka, Plavky, Folklór a spoločenské šaty od Milady Sabolovej. Najviac som sa asi bála toho rozhovoru, ktorý ma čakal. Nakoniec som ho zvládla a bola som rada, že pred toľkými ľudmi som sa vedela postaviť. Nakoniec sme predvádzali spoločenské šaty, v ktorých napokon aj vyhlasovali víťazky. Miss Levice sa stala Kvetka Šediová. 1.Vicemiss a miss sympatia sa stala Dominika Nochtová a 2. Vicemiss sa stala Simona Udvardyová, ktorých gratulujem. Po skončení súťaže bola afterparty. Zdržala by som sa aj dlhšie len ma na druhý deň čakala škola. Som veľmi rada, že som sa mohla zúčastniť takejto súťaže. Získala som mnoho skúseností, spomienok, zážitkov či rád do života za ktoré ďakujem či organizátorkám alebo dievčatám.

-Veronika

-















Komentáre

Obľúbené príspevky