March favourites


Ahojte. Tento príspevok bude venovaný March favourites teda produktom alebo veciam, ktoré som si za marec obľúbila. Vybrala som si 5 vecí o ktrorých vám spravím recenziu, preto bude tento príspevok trošku dlhší. Tri produkty budú z kozmetiky a ostatné dve veci budú skôr doplnky. Dúfam, že sa bude páčiť.

1. balzam na pery EOS
Už dlhší čas som nad ním rozmýšľala, že si ho objednám, ale nedávno ku nám prišla teta a mala jeden navyše tak mi ho dala. Ja mám eos s príchuťou broskyne. Myslím si, že to bola asi limitovaná edícia pretože som ho v základných príchutiach ešte nevidela. Ak váhate nad tým či si ho objednať alebo nie tak vám poradím. Určite si ho objednajte pretože nádherné vonia, hydratuje pery ( kto má suché pery tak tento balzam ocení) a je v takom malom zlatom obale. U nás na Slovensku sa nedá kúpiť (myslím teda v obchodoch), ale na rôznych internetových stránkach áno. 



 2.  Rimmel London - BB Cream  9in1
Ako druhý produkt som si pre vás pripravila BB Cream od Rimmel London. Rozhodla som sa ho kúpiť, pretože som chcela vyskúšať BB cream aký je. Kúpila som si ho spolu s časopisom Elle ku ktorému bol pribalený. Bála som sa či nebude pre mňa tmavý i keď je v odtieni light. Tak som ho vyskúšala. Keď som ho prvýkrát nanášala som sa pozrela, že je na mne moc tmavý, ale keď som ho začala pomaly rozotierať po tvári už nebola taký tmavý ako sa mi zdal. Veľmi dobre sa rozotiera na tvári, nie je moc tekutý, pleť pekne oživí, ale aj kryje. Ale ak by sa vám zdal i potom tmavý tak stačí si dať už len svetlý púder. U nás sa dá kúpiť v drogérií a to za cenu 5,99€. Ak teda máte radšej BB cream tak ho kľudne môžte vyskúšať.



 3. Korektor Matt Control od Dermacolu
Tretí produkt som pre vás vybrala korektor. Kúpila som si ho asi tak na začiatku marca. Do drogérie som sa vybrala s tým, že si nájdem korektor. Hľadala som skôr tie v pere alebo tyčinke. Po dlhom hľadaní som objavila korektor od Dermacolu. Podľa mňa je to ten najlepší korektor aký som kedy mala. Mne veľmi vyhovuje či už tým, že veľmi dobre kryje ale aj tým ako ľahko sa nanáša. Cena sa pohybuje okolo
tých 4 €.


4.  Necklace Dream Catcher
Dream catcher alebo ako u nás lapač snov. Zachytáva zle sny a preto by mal byť zavesený niekde pri posteli. Zas pre dobrý spánok môže byť zavesený pri dverách alebo pri oknách. Bol už známy za čias Indiánov, ktorí ho považovali za ich talizman. Každý jeden je výnimočný. Lapač snov neslúži len ako talizman ale môžme ho nosiť pri sebe pre šťastie. Ja som si ho vyrobila ako náhrdelník. Našla som pár pierok z náušníc, ktoré už nevynosím tak som si aspoň z nich náhrdelník vyrobila. 


5. Flower headband
Poslednú vec, ktorú som si pre vás pripravila je flower headband alebo čelenku z kvetov, ktorá je teraz vo svete veľmi obľúbená. Ja som si ju už všimla dávnejšie, ale nikde som ju tu nevidela predávať. Ale dlhšiu dobu sa už aj tu na Slovensku dá zakúpiť. V H&M som našla tieto čelenky aj v rôznych veľkostiach a veľmi sa mi tam páčili ale hovorím si vyhodím za to desať eur? Tak som nad tým cez víkend porozmýšľala a prišla som na to, že si to môžem vyrobiť. V ďalšom príspevku teda zajtra nájdete ako si vyrobiť túto kvetinkovú čelenku. Dúfam, že poteším tých ktorý nechcú vyhodiť toľko peňazí za čelenku a radšej si ju vyrobia podľa seba.

Komentáre

Obľúbené príspevky