Spring is here...


Jar je už konečne tu a s ňou aj nový príspevok pre vás. Tento príspevok bude troška dlhší, pretože som tu už nejakú dobu nepísala. Tak začnem od začiatku, čo všetko sa udiala. Na konci februára som sa zúčastnila školského plesu. Celú noc som samozrejme pretancovala. Prišla som domov okolo druhej a kým som zaspala bolo pól štvrtej. Samozrejme ma na ďalší deň čakalo fotenie. Ešte jedna novinka... Dostala som sa na Miss levického okresu, preto som mala to fotenie. Najskôr som toho tak trošku bála aké to bude, ale teraz je to už v pohode. Spoznala som nových ľudí a stále ich spoznávam, mám nové skúsenosti, ale aj veľa zážitkov ktoré každý týždeň pribúdajú. 2x do týždňa chodíme cvičiť. Ak je nejaké fotenie tak to v soboty máme. Nácvik tanca je zas v nedeľu. Veľmi sa už teším na finále. ktoré bude 8. Mája. Konečne zažijem ten pocit ako majú aj ostatné modelky, ktoré sa premávajú na móle a majú na sebe oblečenia od rôznych návrhárov. Ďakujem našim organizátorkám Nike a Zuzke za to, že nás stále podporujú a pomáhajú nám. Čo ešte je nové? Tak vo štvrtok som bola v BA na veľtrhu firiem. Bolo to veľmi zaujímavé...dokonca prišiel aj prezident. A samozrejme som stretla aj jednu celebritu stylistu Mariána Hornyaka z Nákupných maniačok. Tak prečo si nedať s ním fotku. Tak a za chvíľku tu už sú tu konečne Veľkonočné prázdniny, kde si môžme oddýchnuť od školy. Tak zas o týždeň som tu aj s novým príspevkom.

- Veronika









Komentáre

Obľúbené príspevky