Cheesecake

Pripravila som si pre vás recept na cheesecake. Mnohí ho už z vás asi určite poznajú alebo ho možno aj vyskúšali. Ak sa vám nepodaril alebo neviete nájsť ten správny recept tak ja vám sem jeden pridám, podľa ktorého som robila tento úžasný cheesecake. Odporúčam každému nech ho vyskúša, oplatí sa ho ochutnať. 

Cesto:
250 g cukru
maslo
1 žĺtok
300 g  múky
citrónová kôra

Plnka:
250 g mascarpone
1 zakysaná smotana
1 vajce
4 PL cukru (alebo podľa chuti)
kôra a šťava z citróna alebo limetky

Postup: 
Maslo s cukrom, žĺtkom a citrónovou kôrou vymiešame. Pridáme 1/3 múky, ktorú do tejto zmesi rýchlo premiešame. Zbytok múky zapracujeme s cestom ručne. Zabalíme cesto do potravinárskej fólie a necháme ho odležať 1-2 hodiny v chladničke. Ja som to piekla pri teplote 160°C. 

Dobrú chuť!!






Komentáre

Obľúbené príspevky