This week 


Tento týždeň prebehol rýchlo i keď na začiatku išiel veľmi pomaly ako každé týždne. Utorok bol celkom ťažký pretože v tomto dni boli samé písomky, ale som to zvládla. Tešila som sa hlavne na piatok, pretože bol Mikuláš na škole a ja som mala byť anjelik. Piatok bol úplne super. Všetky triedy sme pochodili po škole. Všetci sme boli po všetkom taký unavený. Plno jedla a pitia čo sme mali. Môžem vám povedať, že toho bolo za vrece! Fotky pridám až budúci týždeň, pretože ich ešte nemám. Super zábava bola aspoň. A čo víkend? Čo vám poviem... Celý upršaný. Tak som ho presedela doma aspoň som si vyzdobila izbu na Vianoce na ktoré sa veľmi teším. Potom tak navečer som si už len čítala časopis elle, ktorý je môj obľúbený. Vy sa tiež tak tešíte ako aj ja? Už len ten sneh chýba. Dole nižšie budú fotky ako som si vyzdobila izbu. Ták aby som nezabudla na vašu sľúbenú Giveaway. 
Môžete vyhrať sadu vianočných náušníc a dva pekné náhrdelníky.

Song on the week: Ariana Grande-Santa tell me 

Podmienky súťaže: 
1. Musíte sledovať môj blog 
2. Zdielať môj blog
3. Napíšte mi do komentáru čo by ste chceli dostať na Vianoce
A to je všetko! Presne 20.12.2014 bude ukončenie súťaže.  Dúfam, že sa zapojíte. :)

Conditions of giveaway:
1. You must follow my blog
2. You must share my blog
3. Write me in a comment below what would you like to get for Christmas
And that's all! 20.12.2014 will be the end of competition, I hope that you join the competition. :) You can win these earrings with two necklaces. :)










Komentáre

Obľúbené príspevky