Christmas Eve


Tak a už máme po štedrom dni. Dúfam, že ste ho mali skvelý a zábavný tak ako ja. Štedrý deň vôbec nevyzeral ako štedrý deň. Celý deň svietilo slnko a ani poriadna zima nebola. Pred niekoľkými rokmi, stačia dva roky dozadu bolo strašne veľa snehu a dnes ani stopa po ňom. Tento rok sa ho ani nedočkáme, uvidíme možno budúci rok. Naša rodinná večera bola ako všetky ostatné typická slovenská, oblátky, ryba, zemiakový šalát. Po večeri sme sa vrhli na darčeky a tak som sa rozhodla vám ukázať pár vecí čo som dostala i keď niektoré veci si ešte pôjdem vybrať. Najviac som sa potešila darčekom od sestry. Vôbec som to nečakala, že to tam nájdem alebo, že to tu na Slovensku predávajú. Vždy som to chcela ochutnať a dnes sa mi to aj podarilo. Odporúčam každému to kúpiť ak to niekde nájdete. NUTELLA & GO je to proste výborné. V Amerike som videla, že to mali aj s nejakým nápojom, ale mne stačilo aj tak toto. Po rozbalení všetkých darčekov som si už len zapla TV a pozerala Sám doma 2 ( Home Alone 2 ).  Je to taká moja každoročná tradícia si to pozrieť. Vždy sa na tom smejem i keď som to už videla veľakrát. Nakoniec som už len oddychovala, facebook, hudba a ták. Nemohla som uveriť, že ten deň tak rýchlo prešiel. Tak si užívajte tieto posledné dva vianočné dni a opäť sem niečo napíšem.

Veronika, xoxo





Komentáre

Obľúbené príspevky