Christmas coming


Ahojte! Konečne sú tu prázdniny. Posledný týždeň bol celkom náročný, veľa písomiek až na piatok čo bol voľný deň, teda sa neučilo. Prvé tri hodiny sme boli v škole a potom sme sa išli pozrieť na vianočnú akadémiu, ktorá bola super. Potom sme spolu so spolužiačkami zašli na obed a nakoniec nás triedna zobrala na motokáry. Nebola som na nich, ale som rada, že som tam bola. Aspoň sme sa zabávali i keď ja iba pozeraním s kávičkou v ruke. Od stredy sme začali piecť a už je myslím,že všetko napečené. Už v Stredu je štedrý deň. Čože? Ani vy tomu nemôžete uveriť, že ako to tak rýchlo prešlo. Zachviľku Silvester a Nový rok 2015. Uvidíme čo nás bude čakať v tomto roku. Všetkým Vám želám pekné Vianoce a Šťastný nový rok!! Nebojte sa do konca ešte budem pridávať pár príspevkov. Dneskajší a včerajší deň vôbec nevyzeral, žeby bol december, ale skôr január. Krásny bol tento deň. Slniečko celý de svietilo a tak bol ideálny na fotenie a preto pre vás mám ukážku z fotenia. Ešte ma čaká postaviť a ozdobiť stromček. Potom už len vychutnávať si to čaro Vianoc a oddychovať. Prajem vám ešte raz pekné Vianoce a hlavne s oddýchnite. A aby som nezabudla tak by som chcela poďakovať a pekný darček od Evky, Milky a Lucky a za najúžasnejšiu tortu v tvare stromčeka pre našu celú triedu. (fotka nižšie)
A nakoniec všetkého vyhlasujem výhercu mojej súťaže... a tým je.... počkať.... do súťaže sa mi zapojili len dvaja no nevadí nabudúce budú možno viacerí. Tak ocením obidvoch.
Víťazkou sady náušníc je : Lucia Žindelyová
Víťazkou dvoch náhrdelníkov je : Matina Lúžna
Srdečne Gratulujem!!

Song on the week: Every Christmas songs because is Christmas!! 

Veronika
xoxo










Komentáre

Obľúbené príspevky