New stuffs from last week


Ahojte po týždni som späť a s novinkami.  Hneď začnem pondelkom. Pondelok som bola na výstave v Inchebe v Bratislave. Výstava bola celkou zaujímavá, ale na to koľko sme mali času si to tam poobzerať bolo podľa mňa veľa. Po tejto výstave ma čakali nákupy v Auparku. Podľa mňa je to super obchodné centrum v BA. Veľmi rada tam nakupujem. Je tam široký sortiment oblečenia a aj obchodov. Mimochodom v tejto kaviarni COFFESHOP COMPANY robia skvelú kávu aj milkshaky. Odporúčam tam ísť kto tam ešte nebol! Okrem kaviarní som sa išla pozrieť do rôznych obchodov napr.: PULL & BEAR, BERSHKA, TERRANOVA (obľúbený obchod), H&M a mnoho ďalších. Veci, ktoré som si kúpila alebo mám nové nájdete pod článkom. Celý víkend som bola doma, oddychovala, relaxovala chvíľku upratovala. A už tento týždeň začal v plnom prúde. Užite si ho a  tešte sa na môj ďalší príspevok.
6.Decembra chystám súťaž tak si ju nenechajte újsť!!
6.December- GIVEAWAY
(P.S.: Ak máte obľúbený obchod alebo kaviareň napíšte mi do kometáru.)
(P.S.: If you have favourite shop or café write me in the comments)

Favourite song on the week: ARIANA GRANDE. THE WEEKD - LOVE ME HARDER

Veronika
xoxo











 















Komentáre

Obľúbené príspevky