Last week...

Ahojte. Až po dvoch týždňoch sem píšem, pretože som moc nemala čas, ale konečne je tu nový príspevok! Tento týždeň prešiel veľmi rýchlo neviem ako pre vás ale pre mňa áno, pretože v pondelok bolo voľno. V pondelok bol sviatok 17. November. Nemusím sem sem písať čo to bol za sviatok, pretože si myslím, že to určite viete. Strašne som sa už tešila na piatok, pretože som bola  pozvaná na party a nielen hoc jakú, ale s témou GREAT GATSBY. Celý ten týždeň som rozmýšľala čo si také oblečiem. A aby som nezabudla túto party organizoval jeden američan volá sa Zack (Mimochodom chodím ku nemu na konverzácie so spolužiačkami tak nás pozval na jeho party). Tá party bola neskutočná.Spoznala som veľa nových ľudí... Dokonca až zo Žiliny. Som rada, že som ich mohla spoznať. Sú fakt super! Tancovali sme, jedli sme a zabávali sa. Šťastná a vytancovaná som prišla domov. Ešte raz by som si to zopakovala. Nižšie budú fotky spolu s pár outfitmi, ktoré som mala tento týždeň. Okrem toho sa také nič moc nestalo. Týždne utekajú veľmi rýchlo. Ešte pár týždňov a sú tu Vianoce. Dúfam, že sa tešíte tak ako aj ja. A nezabudnite na giveaway ktorá bude čoskoro . Môžete vyhrať pekné vecičky. Stačí sa len zapojiť.
Don't forget giveaway soon!! You can win really nice things.

Veronika
xoxo












Komentáre

Obľúbené príspevky