BEST WEEK


Ahojte po skvelom týždni som opäť späť s novinkami a nápadmi na dekorácie na Vianoce. Niečo vám ukážem zo zbierky, ktoré som si včera pokúpila. Ako iste viete včera myslím, že v celom svete bol Black Friday. No na slovensku to neni také ako napr. v Amerike, ale niečo sa tu našlo. V jysku som si našla pár pekných dekorácií. Vyzdobila som si tak vianočne izbu (fotky budú nižšie z celého týždňa).  Ale čo sa týka tohto týždňa som bola v Bratislave na veľtrhu cvičných firiem v Národnom tenisovom centre. Najskôr som tam ani nechcela ísť pretože bol odchod zo školy 5:45 hod.. Komu by sa chcelo tak skoro vstávať, keď aj tak niektorí určite z vás len tak, tak vstanú do školy nie to ešte o 5:45. Nakoniec sa mi to aj tak oplatilo ísť. Videla som tam veľa rôznych firiem ale najviac ma zaujala aj tak jedna škola a to bola súkromná SOŠ  v Bratislave. Rôzne bojové umenia sa tam učia a aj to tam predvádzali, čo sa mi veľmi páčilo, pretože by som sa´aspoň jedno z nich naučila. Jednu vec som tam vôbec nečakala a to, že sme si tam mohli vyskúšať X-box. Najskôr som tam nechcela ísť, ale prehovorila ma jedno dievča čo tam bolo. Tak som si zatancovala 3krát, raz Bailando s jedných chlapcom zo SOŠ . Vôbec som nevedela, že ako sa to tancuje, ale vyskúšala som to! Za srandu to stojí. Potom zo spolužiačkami som si zatancovala na It's my birthday od will.i.ama a Bang, Bang od Ariany Grande, Nicki Minaj, Jessie J. Vyskúšala som si aj bowling, ale ten mi moc nešiel, tak som ho nechala tak a radšej som si zatancovala. Odniesla som si z toho skvelý zážitok. Samozrejme keď sme už v tej BA prečo nezájsť do Auparku. Po skvelom dni som si už len oddýchla. Na ďalší deň ma zase čakala exkurzia do veľľkoobchodného skladu tu v Leviciach. Na tento víkend som sa tešila pretože som si aspoň oddýchla od učenia. Budúci týždeň ma čaká v škole Mikuláš a giveaway na ktorú dúfam, že nezabúdate. V priebehu týždňa alebo až ako obvykle cez víkend pridám ako som si vyzdobila izbu.
Don't forget! Giveaway next week!


Veronika
xoxo






Enrique Iglesias-Bailando

Will,i.am- It's my birthday




Komentáre

Obľúbené príspevky