Days in October


Ahojte. Som späť, po dlhšom čase. Konečne! Počas celých dvoch týždňoch čo som sem nepísala sa moc toho neudialo. Minulú sobotu som bola u sesternici a potom sme išli nakupovať do Nitry. Dole nižšie bude jedná zábavná fotka z tohto dňa.Samozrejme aby som nezabudla som bola opäť na bubbleology. Yum je to proste výborne. Tento krát som vyskúšala Wild Cranberries. Odporúčam! A samozrejme to by som nebola ja keby že si u sesternici  nezahrám biliard. Tak aspoň jedna fotka biliardu. Každý utorok som začala chodiť na konverzácie z angličtiny spolu so spolužiačkami. Je to super. Rozprávame sa tam iba po anglicky, pretože ten kto nás to doučuje je američan. Je to veľmi dobrá skúsenosť, tak ak by ste mali niekedy takú možnosť ako aj ja tak to určite vyskúšajte! Stojí to za to! Zažijete tam kopec srandy. A čo dneska? Tak v škole bol halloween, tak sme mali prísť v nejakých maskách alebo sa rovno namaľovať v škole. Ja som bola za Minnie Mouse, pretože si myslím, že je to veľmi zlatunké. Môžte si zobrať pár inšpirácií odo mňa. Zajtra poprídám nápady na halloweenske kostýmy a halloweenske jedlá. Škoda, že u nás na Slovensku nie je taký halloween ako v Amerike, ale čo sa dá robiť. Aspoň, že sa nájdu niekde halloweenske party. Neviem ako vy, ale ja sa strašne teším na halloweena. Pre mňa je to výnimočný sviatok, kde sa môžeme obliecť fakt za hoci čo. Mimochodom začali prázdniny! Oddýchnite si a samozrejme nezabudnite si čítať môj blog keď sa budete nudiť :)
S pozdravom

Veronika











Komentáre

Obľúbené príspevky