After week

Po dvoch týždňoch sem znova píšem. Ospravedlňujem sa, že som sem nepísala, ale mala som toho veľa a času málo. Dôležité je, že už sem konečne píšem. Tak čo sa stalo za tie dva týždne? Nič nejako zvláštne, ale minulú sobotu som bola na basketbale v Leviciach podporiť Levických Patriotov! Celá škola sme tam išli a povzbudzovali. Celá hra bola úžasná. Fotky pridám nižšie... A odfotila som sa s jedných basketbalistom a je to američan. Zlatý bol. Viď. prvá fotka :3 Nakoniec sme vyhrali 93:76 nad Handlovou z čoho sa tešila celá športová hala. Mimochodom som sa dočítala, že vyhrali v stredu nad Nitrou a túto sobotu tiež hráme. Rozmýšľam, že zas pôjdem a budem veľmi povzbudzovať. Uvidíme! Tento víkend je jarmook. Teda už začal a je v plnom prúde. Dneskajší deň bol úžasný až na to počasie... veľmi upršaný deň bol. Mali sme skrátené vyučovanie v škole. Len polhodinové hodiny, čo bolo super aj častejšie by sa zišlo. Potom sme sa prešli cez jarmok a išli si sadnúť skoro s celou triedou a s triednou do kaviarne. Najlepšia triedna na svete! Teraz už len oddychujem po náročnom týždni i keď ten budúci bude náročnejší.
Pozdravujem
Veroni
xxx










Komentáre

Obľúbené príspevky