New week, new post


Ahojte.
Po týždni je tu opäť príspevok. Tento týždeň osobne pre mňa bol veľmi dlhý. Prebiehal ako každé ostatné týždne písomky a učenie sa. V sobotu bol posledný letný deň. Dúfam, že ste si ho naplno užili ako aj ja pri krásnom počasí. Ja som len oddychovala a počúvala hudbu. Ešte teraz ma čaká učenie, pretože sa vždy učím na poslednú chvíľku. Nikdy sa mi nechce. Tento týždeň som mala pár výborných obedov tak sem tak nižšie pridám fotky a ešte som si kúpila na víkend užasnú zmrzlinu...nižšie ju uvidíte. Niekedy taký zdravší obedík som mala. Budúci alebo už skôr tento týždeň si idem urobiť taký detoxikačný a zdravý deň. Tak sa tešte na príspevok o týždeň pridám aj nejaké recepty. Kľudne aj komentujte ak by ste mali nejaké otázky. Ak by ste chceli  giveaway, bazár alebo recenziu tak kľudne napíšte. Budem sa tešiť. 
Veronika 
xxx















Komentáre

Obľúbené príspevky