Dying my hair

Ahojte. Ako som už v predchádzajúcom článku spomínala , že tento článok bude o farbe na vlasy ktorú práve mám. Vyberala som hlavne farby odtieňa hnedej od značky Palette, pretože viem, že od Palette chytajú hnedé farby najlepšie. Som s ňou veľmi spokojná.  Môžem Vám ju len odporučiť. Keď som si začala farbiť vlasy a už to chvíľku pôsobilo bolo to až také do čierna, ale nakoniec to bola krásna tmavo hnedá  farba ako som chcela. Ak by niekto chcel inú farbu než hnedú tak od Garnier si je najlepšie kupovať blond farby, pretože krásne chytajú farbu bez žltkastých odtieňov. Táto farba sa mi veľmi páči a ani sa nevymýva a preto jej dávam štyri a pól hviezdičky :) A prečo nieje päť sa asi pýtate. Pretože ak sa Vám dostane na pokožku tak sa troška ťažko dáva dole, ale do dvoch dní je to fuč. Ešte zatiaľ neviem o čom bude ďalší článok, ale ak máte nejaké nápady stačí mi to napísať do komentárov. 
(P.S.: aby som nezabudla hneď napravo je anketa tak zahlasujťe budem sa tešiť)
Veroni xxx







Komentáre

Obľúbené príspevky