After week

Milí moji čitatelia po týždni som späť. Celý tento týždeň som mala nabitý tak som sem nestihla nič napísať, ale cez víkendy Vám to budem vynahrádzať. Tak čo sa stalo počas tohto týždňa? Okrem učenia asi ani tak nič moc iba pár noviniek. Tento týždeň sa začal  UNIQUE FASHION WEEK 2014 v Prahe. Rôzne svetové značky sa tu zišli a predvádzali svoje kolekcie. Mne sa veľmi páčili niektoré kolekcie od návrhárov. Rada by som sa niekedy išla pozrieť aspoň raz ak sa mi to niekedy podarí tak určite to budete vedieť prví alebo si vyskúšať modeling a prechádzať sa po móle. Môžno raz sa splní tento môj sen. Ták ďalej veľmi rada a často sa pozerám na rôzne videa ako od Viralbrothers, takže ak sa nudíte tak ich odporúčam si ich odporúčam pozrieť. Zlepšia Vám náladu a zasmejete sa. Samozrejme vines videa pozerám na ktorých sa zasmejem alebo kanál RomanAtwood. Fajnové videa robí. Odporúčam aj jeho vlogy. Občas počúvam pesničky ak sa práve vtedy nemám čo učiť. Takže obľúbené skupiny sú skôr tie zahraničné napr. 5SOSThe Vamps, G.R.LMagic a pod. Medzi spevákov alebo speváčky je to jednoznačne Ariana Grande, BeyonceCody SimpsonZac Mann, Lucy Hale atď. Ak budete mať čas tak si môžete vypočuť pár pesničiek. Tento týždeň ubehol veľmi rýchlo a už je tu konečne vííkend na ktorý sa teším. Mimochodom vo štvrtok (11.9.) som mala narodeniny a tak trocha sme to oslávili v škole a týmto by som chcela poďakovať Milke a Lucke za krásny darček od Vás. Pár darčekov som dostala aj doma a ešte ma aj nejaké čakajú tak sa na ne teším!! 2 týždne už prešli od prázdnin, ale berme to pozitívne už o 99 dní sú vianočné prázdniny a o 292 dní zas letné prázdniny, ale čo už prežijeme tieto dni a ani sa nenazdáme a už tu bude leto.
S pozdravom Veronika.
xxx 




Komentáre

Obľúbené príspevky