Some of my favourite mascaras

Ahote :)
Pridávam sem 6 mojich obľúbených špirál, ktoré mám veľmi rada. 



1. Astor - Big and Beautiful Butterfly
Moja najobľúbenejšia špirála, ktorú si dávam stále. Kúpila som si ju asi pred 3 mesiacmi v DM drogérií. Nevedela som aká bude táto špirála či bude zlepovať mihalnice alebo nie, ale aj tak som si ju kúpila. Môžem ju len odporúčiť. Krásne predĺži, zhustí a hlavne nezlepí mihalnice. Ale každý máme iný druh mihalníc tak možno niekomu nesadne a niekomu áno. Preto jej dávam číslo jedna v mojom rebríčku obľúbených špirál. :)



2. Maybelline New York The Rocket by Vollum'Express Mascara
Patrí tiež k mojim obľúbeným špirálam. Zhustí, predĺži čo je na nej veľmi dobré a aj veľmi dlho vydrží mám ju už okolo roku. Tiež ju odporúčam.


3. Miss sporty Pump up Booster
Mám ju okolo dvoch mesiacov. Veľmi dobre vytáča mihalnice a tým pádom aj ich predlžuje. Odporúčam každému kto che mať krásne dlhé a vytočené mihalnice.


4. Catrice Allround mascara
Mám ju len okolo týždňa, ale stála za to ju kúpiť. Nie je ani tak moc drahá asi okolo tých štyroch EUR. Veľmi pekne zhustí mihalnice a vyzerajú tak prirodzene. Dávam jej 4 hviezdičky. 


5. Oriflame Very me Fat Lash Funky mascara
Túto špirálu mám modrej farby a som s ňou spokojná. Veľmi rada ju nosím v lete, pretože je farebná a iná od ostatných. Krásne modré mihalnice potom mám a zhustené. Majú aj okrem modrej aj iné odtiene. Ja som si ju vyberala podľa očí modré oči tak aj modrá špirála. Odporúčam každému kto rád experimentuje s farbami. :)

6. Rimmel London Scandaleyes 
Až na poslednom šiestom mieste sa ocitla špirála od Rimmel London. Dávam si ju len občas lebo tak trocha zlepuje mihalnice a zas ich aj dobre zhustí. Neviem aké máte vy s ňou skúsenosti kľudne napíšte. :)


Komentáre

Obľúbené príspevky